matildamango.blogg.se

Jag är en sportig glad tjej som gillar glass och älskar choklad. Här kommer jag skriva om Kärlek Gymnastik Mode Smink Tonåringar hoppas ni vill läsa min blogg.

Ny bloggare!

Publicerad 2014-05-06 14:41:37 i Allmänt,

Hej alla!
Detta är mitt första blogginlägg! Jag tänkte prata om Skönhet och då snackar jag ögonbryn.
 
Vi alla vet att just nu är det väldigt inne med stora mörka ögonbryn. Men jag är en tjej som inte vågar ta steget. Ingen i min klass har så och jag vill inte känna mig utanför. Jag vet inte hur ni känner er om ni är tjejen eller killen som vågar sticka ut eller den som hällst står bakom. Jag har bra självförtroende och skulle inte alls bli retad men det är något som hindrar mig! Aja vet inte hur ni känner.
 
 
 
Jag kommer lägga upp blogginlägg ungefär en gång i veckan förutom om jag har mycket plugg aja.. 
 
Puss och Kram// matildamango
 
Ps.Äääälskar mango<3

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela